سفارش تبلیغ
صبا ویژن




آنتی ویروس - دانلود نرم افزار و بازی

منبع: www.p30download.com


BitDenfender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس های حال حاضر دنیای کامپیوتر است که توسط کمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است. این آنتی ویروس در سال های  اخیر به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته و نظر بسیاری از کاربران رایانه ای دنیا را به خود جلب کرده است.
اخیرا نسخه ی 2007 و دهمین ویرایش از این ضد ویروس قدرتمند طراحی شده که با نام BitDefender Antivirus Plus v10 عرضه شده است، این ضد ویروس دارای یک بانک اطلاعاتی قدرتمند بوده که دارای قابلیت Update و بروز رسانی است که آن را همواره در شناسایی و کشف جدیدترین ویروس های دنیا یاری می رساند، از دلایل اصلی برتری این ضد ویروس نسبت به دیگر رقبای خود، قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع داده های آلوده، محیط کاربری ساده، بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز، قابلیت به روز رسانی سریع بانک اطلاعاتی و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد.

برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار محبوب عبارتند از:
- افزایش قابلیت شناسایی ویروس ها در بخش B-HAVE برنامه، جهت کشف ویروس های جدید (این بخش برنامه، ویروس ها را از روی رفتار مشکوک و بهره گیری از فن آوری های نوین و بی نظیر خود شناسایی کرده و حذف میکند)
- قابلیت  شناسایی و حذف Rootkit ها و دیگر نرم افزار مشکوک موسوم به جاسوس افزارها و کنترل از راه دور سیستم
- دارای قابلیت جدید Web Scanning، جهت جلوگیری از آلودگی ویندوز شما در هنگام گشت گذار کاربر در دنیای اینترنت
- محافظت از ویروس هایی که از طریق به اشتراک گذاری داده ها به صورت p2p و یا ارتباط از طریق پیام رسان ها رد و بدل می شوند

- کنترل و محافظت کامل ایمیل های دریافتی و ارسالی کاربر در ویندوز
- دارای FireWall قدرتمند موسوم به دیواره آتش
- کنترل کامل پهنای باند و ترافیک اینترنت، بعلاوه کلیه اتصالات ورودی و خروجی و تعیین قوانین برای کلیه نرم افزار هایی که قصد ارتباط با دنیای اینترنت و شبکه دارند، بدین ترتیب بدون اجازه وآگاهی شما هیچ نرم افزاری اجازه اتصال به اینترنت را نداشته و امکان ردوبدل اطلاعات با اینترنت را نخواهد داشت، بدین صورت هیچ جاسوس افزاری امکان انتقال اطلاعات سیستم شمارا به دنیای اینترنت نخواهد داشت
- قابلیت  مبارزه با هرزنامه ها، بعلاوه فیـلترینگ ایمیل های آلوده و هرزنامه و سازگاری کامل با نرم افزار Outlook شرکت مایکروسافت
- دارای  سیستم هوشمند فیلتر سازی URL, Whitelist/Blacklist, Charset وImage ها و ...
- محافظت زنده از ویندوز شما ، و جلوگیری از ورود هرنوع جاسوس، مخرب افزار و تبلیغات ناخواسته به سیستم
- بررسی، کشف ، شناسایی و نابودسازی جاسوس ها
- به روز رسانی و آپدیت های ساعتی سریع
- هسته ویروس یاب مورد تائید آزمایشگاه آمریکائی ICSA
- و ...

لازم به ذکر است که نسخه ی 2007 این برنامه نیز همچون نسخه های پیشین خود، نمره بالایی را در نزد منتقدان مطرح دنیای نرم افزار از آن خود کرده و برای چندمین سال پیاپی مدال طلا و رتبه ی برتر نرم افزار های ضد ویروس را از نظر منتقدان حرفه ای وب سایت بزرگ نقد نرم افزارهای  دنیا، یعنی Top Ten Reviews  بدست آورده است.
این نرم افزار با ویندوز های 98/NT-SP6/Me/2000/XP سازگار بوده  و از طریق لینک زیر قابل دانلود و در دسترس میباشد.


قیمت: 39.95 دلار آمریکا (یک سال)
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 22.5 مگابایت



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:11 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


آنتی ویروس نورتون (Norton AntiVirus) محصول شرکت سایمانتک (Symantec) از جمله بهترین ضد ویروس های معتبر دنیا به حساب می آید. با دانلود و نصب این آنتی ویروس یک محافظت همه جانبه از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، کدهای آسیب رسان ActiveX، اپلت های ساخته شده توسط جاوا و دیگر برنامه های مخرب به عمل می آید. نسخه نهایی و جدید آنتی ویروس نورتون (Norton AntiVirus 2008) در زمانیکه شما در حال بازدید از صفحات اینترنت هستید و یا یک CD/DVD را کپی می کنید و یا به یک شبکه مجازی متصل می شوید بصورت خودکار از کامپیوتر شما محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین تمامی ایمیل های دریافتی و ارسالی شما را اسکن می کند. با استفاده از قابلیت بروز رسانی خودکار در این آنتی ویروس، شما در هر زمان می توانید لیست جدیدترین ویروس های منتشر شده در اینترنت و روش محافظت در برابر آنها را بصورت رایگان دریافت نمایید.

چهار تکنولوژی بکار رفته در آنتی ویروس نورتون عبارتند از:
- محافظت در برابر ویروس ها (Antivirus)
- محافظت در برابر برنامه های جاسوسی (Antispyware)
- محافظت در برابر کرم های اینترنتی (Internet Worm Protection)
- شناسایی انواع روتکیت ها (Rootkit Detection)

قابلیتهای مهم نگارش 2008 آنتی ویروس نورتون عبارتند از:
- بهینه سازی و افزایش سرعت موتور جستجوگر ویروس
- با زدن یک کلیک وارد تنظیمات حرفه ای می شوید
- جستجو و اسکن سریعتر در حالیکه نرم افزار در حالت پشت صفحه (background) عمل می کند
- شناسایی تعداد بیشتری از ویروس ها و برنامه های جاسوسی
- شناسایی روتکیت ها و برطرف ساختن تهدید های پنهان


توجه:
دو نرم افزار زیر در حال حاضر به صورت Final Version هستند، اما محدودیت اجرایی 15 روزه دارند، در ضمن هنوز کرک و یا کیجنی برای آنها عرضه نشده است!

پسورد: www.p30download.com
دانلود - نورتون آنتی ویروس 2008 - 55.5 مگابایت
دانلود - نورتون اینترنت سکوریتی 2008 - 61.4 مگابایت



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:10 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


Nod32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset ، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. نام رابط کاربری این ضد ویروس Amon است، ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای کاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از کمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت کرده و به کارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NOD32 Antivirus System 3.0.551.0 : 
- ThreatSense® technology  چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- پشتیبانی از ویندوز های 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP/ Vista


بخش های اصلی تشکلیل دهنده NOD32 Antivirus

- Antivirus MONitor :
این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد
- NOD32 :
این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor :
این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor :
این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor :
این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.

قیمت: 39.00 دلار امریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - مخصوص پردازنده های 32 بیتی - 14.6 مگابایت
دانلود - مخصوص پردازنده های 64 بیتی - 15.6 مگابایت
ابزارهای رایگان سایت سازنده



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:8 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com

پیش نوشت : بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد میکنیم McAfee VirusScan Enterprise میباشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise  برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط  Windows میباشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروسها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاههای کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند.
VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.

شناسائی ویروس در حافظه
ویروسها و دیگر برنامه ها ی مزاحم لزوماً نباید اثری از خود بر روی دیسک بجا بگذارند و یا فایلی ایجاد کنند تا بتوانند عملیات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائی نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزایش یافته و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آنرا از حافظه برداشته و پاک کند. بدین ترتیب ویروسهایی مانند  SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جایگزین می شوند، براحتی توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائی و پاکسازی هستند.

حجم کم نرم افزار
 همچنین حجم فایلهای اطلاعاتی که برای نرم افزار VirusScan Enterprise دارای حجم بسیار کمی در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه است. بروز رسانی این نرم افزار مورد نیاز هستند، بسیار کم می باشد. بدین ترتیب، توزیع و نصب اولیه و پس از آن، بروز رسانی نرم افزار در شبکه بسیار سریع بوده و تاثیری بر روی ترافیک شبکه نخواهد داشت.


سرعت عمل نرم افزار

تاکنون افزایش منابع سخت افزاری ( مانند حافظه بیشتر، پردازنده سریعتر، حجم دیسک بیشتر) نقاط ضعف و کاستی های نرم افزارهای ضد ویروس را پوشانده و مانع از آشکار شدن عملکرد ضعیف و کند این نرم افزارها شده اند. با طراحی مجدد نرم افزار VirusScan Enterprise و بکارگیری فن آوری های نوین در آن، نرم افزار به خودی خود سریعتر شده است. همچنین با استفاده از روش Scan Caching دیگر لزومی به کنترل چند باره فایلهای سالم نیست. تنها فایلهایی کنترل می شوند که جدیداً ایجاد شده اند و یا به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند و یا تغییراتی در آنها صورت گرفته است.
بعلاوه با درجه بندی فایلها، می توان فایلهایی را که خطر بیشتری آنها را تهدید می کند، (مانند فایلهای Office) با دقت بیشتری کنترل کرد و فایلهایی را که امکان آلودگی کمتری دارند (مانند فایلهای بایگانی) بطور عادی کنترل نمود.

بروز رسانی نرم افزار
نرم افزار  VirusScan Enterprise دارای ابزار Auto Update است که امکانات و روش های متعددی برای بروز رسانی نرم افزار فراهم میکند. از جمله بروز رسانی سریع و خودکار نرم افزار از طریق Mpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http عمل بروز رسانی می تواند زمان بندی شود، در صورت توقف از نقطه ای که متوقف شده مجدداً ادامه پیدا کند و نوع بروز رسانی ( مانند: Service pack, Hot Fix,Engine و ... ) نیز معین شود.

سازگاری با جدیدترین فن آوری ها
نرم افزار VirusScan Enterprise بر روی سیستم عامل Windows Server 2003 قابل نصب و استفاده بوده و سازگاری کامل با امکانات این سیستم عامل مانند: Clustering Service , Active Directory و Terminal Service دارد.    

دیگر امتیازات ابن نرم افزار قدرتمند عبارتند از:
- کنترل محتوای پیام های الکترونیکی
- کنترل فایلهای پیوست (attachment) پیامهای الکترونیک قبل از دسترس کاربر
- خارج کردن بعضی از امکانات و تنظیمات از دسترس کاربر عادی
- امکان کنترل انواع بسیار زیادی از فایلهای فشرده و آرشیو
- امکان بروز رسانی از طریق چندین دستگاه سرویس دهنده موجود در سطح شبکه
- نصب نرم افزار توسط برنامه نصب مایکروسافت (MSI)
- سازگاری با ویندوز ویستا

McAfee AntiSpyware Enterprise یک مکملی برای McAfee VirusScan Enterprise میباشد که به عنوان یک ماژول بر روی این نرم افزار نصب میشود و شناسایی و نابود سازی برنامه های مخرب ، جاسوس افزار ها و حذف تبلیغات ناخواسته را بر عهده دارد.

پسورد: www.p30download.com

دانلود - نصب کننده - 20.0 مگابایت
دانلود - بسته ی تکمیل کننده آنتی ویروس شماره 5 - 11.2 مگابایت | لینک کمکی
دانلود - افزونه ضد جاسوس افزار - 320 کیلو بایت
دانلود جدیدترین آپدیت مک افی مخصوص ایران

دانلود - دیوار آتش مک آفی - 6.43 مگابایت



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:7 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی میباشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی میباشد. در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Internet Security 7.0.1.321:
- محافظت در مقابل تمامی حملات اینترنتی
- دیواره آتش شخصی - Firewall بسیار قدرتمند
- کنترل تمامی اطلاعات، ایمیل ها، اطلاعات مبادله شده به صورت بلادرنگ
- محافظت در مقابل انواع وروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی
- محافظت در برابر انواع Spyware، Adware، Worms، Trojans، Virus و دیگر برنامه های مخرب
- محافظت در مقابل اسپم (نامه های ناخواسته)
- جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم (pop-up)
- برگرداندن تغییرات ایجاد شده توسط برنامه های مخرب
- سازگار با ویندوز Vista و سیستم های 64 بیتی
- به روز رسانی اتوماتیک
- و ...

برخی ار قابلیت های سری جدید این نرم افزار:
 - تغییر و بهینه سازی در ظاهر نرم افزار
 - توانایی یافتن خطرات اینترنتی ناشناخته
 - نصب سریع نرم افزار و استفاده از تنظیمات پیش فرض
 - اضافه شدن قابلیت کنترل و عدم اجازه دسترسی دیگران کاربران به برخی از سایت های اینترنتی
 - اضافه شدن Wizard امنیتی برای تصحیح سریع مشکلات در تنظیمات و عملکرد برنامه ها
 - گرفتن جدیدترین اخبار از Kaspersky Lab به وسیله کامپوننت News Agent
 - بهبود و بهینه سازی دیوار آتش نرم افزار
 - بهینه سازی و افزایش دامنه جستجوی نرم افزار برای پیدا کردن و از بین بردن ویروس ها و برنامه های مخرب جدید


راهنما:
1- پس از نصب آنتی ویروس آن را اجرا نمایئید
2- از قسمت Activation گزینه  Purchase Key و Install Key را انتخاب کنید
3- با انتخاب گزینه Apply existing license key روی دکمه Next کلیک کنید. سپس دکمه Browse کلیک کرده و یک از فایل های Key موجود در پوشه KAV (مخصوص Anti-Virus) و یا KIS (مخصوص Internet Security) را انتخاب کنید.

در صورتی که فایل Key پس از مدتی از کار افتاد می بایستی ابتدا آن را با استفاده از دکمه Delete Key پاک نموده و فایل Key جدید را نصب کنید. به دلیل اینکه پس از مدتی تمام فایل های Key از کار می افتد. شما می توانید فایل های Key جدید را هر چند وقت یکبار از همین صفحه دانلود کنید (لینک دانلود لایسنس کسپرسکی)


قیمت: 120.00 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - آنتی ویروس - 26.4 مگابایت | لینک کمکی
دانلود - آنتی ویروس + فایروال - 29.1 مگابایت | لینک کمکی
کرک (لایسنس کسپرسکی)



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:6 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه، جلوگیری از ورود هکرها، جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی، جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و ... از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است. مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید.

محتویات این مجموعه عبارتند از:
- Antivirus
- AntiSpyware
- AntiPhishing
- Firewall
- Identity Protect
- Backup
- TruPrevent®
- AntiSpam
- Parental Control
- TotalScan Pro

قابلیت های کلیدی نرم افزار Panda Internet Security 2008 12.0:
- حالت اسکن online جدید: تکنولوژی انحصاری در TotalScan Pro این قابلیت را فراهم آورده تا به صورت دوره ای سیستم بررسی شده و در صورت یافتن هر گونه ویروس با آن مقابله نماید.
- سیستم پشتیبان گیر خودکار جدید: به کمک این قابلیت می توانید به سادگی از اطلاعات خود به صورت خودکار پشتیبان تهیه نموده و هر گاه نیاز داشتید آنها را بازگردانید. همچنین می توانید تنها از فایلهایی که می خواهید پشتیبان بگیرید و آنها را بر روی هارد دیسک، سی دی ، دی وی دی و دیگر ابزارها ذخیره نمایید.
- افزایش کارایی سیستم: گاهی ممکن است عملکرد کامپیوترتان با خطا همراه بوده و یا کند باشد. در چنین مواردی اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از ابزارهای نگهداری و بهینه سازی است. Panda Internet Security به شما کمک می کند تا به این ابزارها مستقیماً دستیابی داشته باشید.
- تهیه پشتیان online رایگان از اطلاعات به مدت 12 ماه: با بیش از 1 گیگابایت فضا بر روی سرورهای کاملاً امن برای ذخیره سازی، قادرید تا به اسناد مهم تان از هر کامپیوتر متصل به اینترنت دسترسی پیدا کنید.
- آخرین نسل از آنتی ویروس ها: اگر محتوای هارد دیسک کامپیوترتان از بین برود و اگر هنگام راه اندازی کامپیوتر با مشکل مواجه باشید و یا اگر برخی از فایل هایتان غیر قابل استفاده باشند، مطمئن باشید که کامپیوترتان به ویروس آلوده است. Panda Internet Security این مشکل را برای شما برطرف می نماید.
- سیستم ضد جاسوسی قدرتمند: کند شدن کامپیوتر، تغییر تنظیمات سیستم و ... تنها بخشی از کارهایی است که برنامه های جاسوسی انجام میدهند. خطر اصلی این برنامه ها به سرقت بردن اطلاعات است. Panda Internet Security این برنامه ها را شناسایی نموده و به سادگی حذف می کند.
- حفاظت از امنیت شما: وقتی مشغول خرید یا استفاده از حساب بانکی به صورت online هستید، می بایست اطلاعاتی را برای احراز هویتتان مانند شماره حساب بانکی، شماره کارت اعتباری و ... وارد نمایید. این اطلاعات بسیار حساس بوده و نیاز به محافظت دارند. به کمک Panda Internet Security این اطلاعات حساس در هر لحظه کنترل می شوند.
- دیواره آتش قدرتمند: وقتی به اینترنت متصل می شوید، برنامه های زیادی قصد اتصال به سیستم شما را دارند. برخی از آنها برای سیستم شما بی خطرند مانند آنهایی که به شما امکان بروز رسانی برنامه های نصب شده را می دهند. برخی دیگر نیز قصد آسیب رسانی و کنترل سیستم شما را دارند. دیوار آتش این مجموعه به خوبی تمامی این برنامه ها را شناسایی نموده و از شما کاملاً محافظت می نماید.
- استفاده از تکنولوژی ®TruPrevent: ویروس های جدید می توانند تنها در عرض چند ساعت به تمامی کامپیوترهای متصل به اینترنت آسیب برسانند. در چنین زمانی، ممکن است فرصت کافی برای بروز رسانی ضد ویروس نبوده و سیستم در معرض خطر باشد. تکنولوژی ®TruPrevent امکان شناسایی این ویروس های جدید را بر اساس هوش مصنوعی فراهم می آورد.
- سیستم ضد Rootkit: از Rootkit می توان برای مخفی کردن ویروس ها و جلوگیری از شناسایی آنها استفاده نمود. این سیستم جدید Rootkit ها را شناسایی نموده و از بین می برد.
- کنترل فرزندان: اگر نگران فرزندان تان در دستیابی به موضوعات غیر اخلاقی، عکسهای غیر اخلاقی و ... بر روی اینترنت هستید، به کمک Panda Internet Security نگران یتان برطرف خواهد شد. این مجموعه محتوای صفحاتی را که فرزندانتان قصد دارند ببینند را کنترل نموده و براساس تنظیماتی که انجام داده اید آنها را نمایش خواهد داد.
- و ...


قیمت: 79.95 دلار امریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 52.68 مگابایت | لینک کمکی
کرک



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:5 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


آنتی ویروس Dr.Web به منظور فراهم ساختن یک محیط کاملاً امن برای ویندوز شما آماده شده است، صرف نظر از اینکه شما از کدام نسخه ی ویندوز استفاده میکند Dr.Web میتواند شما را هرگونه رفتار مشکوک توسط نرم افزارهای مختلف محافظت کند و قبل از یک عملکرد مخرب آن را دفع کند. کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های مهم این نرم افزار است . Dr.Web دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد!

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web 4.44.1.01210:
- احراز رتبه اول جهانى در بین آنتى ویروسهاى موجود در جهان
- داراى هوش مصنوعى پر قدرت جهت از بین بردن ویروس هاى ناشناخته
- داراى دوره روزآمدی روزانه از طریق اینترنت بصورت خودکار و یا بصورت دستى ( از طریق "CD" یا دیسکت یا از طریق پست الکترونیک ) بطور متوسط روزانه 30 رکورد ویروس (معادل الگوریتم 100 ویروس) به پایگاه داده نرم افزار اضافه مى‌گردد و شماره نسخه نرم افزار بطور متوسط هر سه تا چهار هفته یکبار تغییر مى‌نماید. هر دو قسمت فوق با راه اندازى برنامه روزآمد کننده دکتر وب، روزآمد می گردند.
- کنترل کننده دیسک سخت و نرم و کلیه نامه هاى دریافتى از طریق اینترنت
- کنترل کننده پورت هاى مختلف از جمله پورت هاى ?2 و 110، این محافظ پورتهاى تعیین شده را نظارت کرده و نامه هاى ویروسى پست الکترونیک را قبل از ذخیره در دیسک سخت منهدم مى‌نماید
- با نصب برنامه درمیل سرور مراکز ارائه دهنده سرویس هاى اینترنت"ISP"، میل سرور اینگونه شبکه ها تحت کنترل دکتر وب قرار گرفته و کلیه نامه هاى دریافتى و ارسالى، مورد بررسى آلودگى ویروس قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب کاربران اینگونه شبکه هاى اینترنتى از نظر دریافت ویروس از طریق اینترنت مصون خواهند ماند. این نوع فیلتر ها تحت سیستم عامل "Linux" بوده و به "Daemon" دکتر وب معروف است. این نرم افزار میل سرورهاى ,"Sendmail""Qmail"، "Postfix"، "Exim"، "Zmailer"، "Commiunigate Pro"، وفایل سرور "Samba" را پشتیبانى مى نماید.
- پایگاه داده غنى شامل الگوریتم حدود 120000 هزار ویروس رایج مخصوصاً ویروس هاى موجود در کشور. (بیش از 40000 رکورد مستقل ویروس)


نرم افزار آنتى ویروس دکتر وب شامل پنج قسمت عمده به شرح زیر مى باشد:
الف) اسکنر: این برنامه نرم افزارى شامل یک پایگاه داده فوق العاده قوى مى باشد که الگوریتم چندین ده هزار ویروس شناخته شده در آن وجود دارد که با روزآمد کردن روزانه نرم افزار این پایگاه داده مرتباً تکمیل و به روز مى گردد.
تجربه نشان داده است که ویروس سازان بیش از %90 اوقات از الگوریتم ویروسهاى قدیمى استفاده کرده و با اندکى تغییر در آنها ویروس جدید تولید مى نمایند. بدین ترتیب هنگام اسکن یک فایل یا درایو و مقایسه فایل مورد بررسى با پایگاه داده نرم افزار و شاپلون ویروسها ‌(جهت شناسایى ویروس) احتمالاً چون تطبیق 100% الگوریتم در خصوص اینگونه فایلها و اشیاء مشکوک از طرف‌ آنتى‌ویروس مشاهده نمى شود ویروس ‌مذکور ممکن است شناسایى نگردد. به منظور جلوگیرى از این مشکل و به دام افتادن ویروسهاى جدید در آنتى ویروس دکتر وب یک ترمیناتور هوش مصنوعى فوق العاده قوى در نظر گرفته شده است که با بررسى ساختار ویروس ناشناخته پى به ویروس بودن آن برده و آنرا تحت عنوان شى مشکوک (فایل، نامه ها، ...) معرفى مى نماید. بدین ترتیب اکثر ویروسهاى جدید به دام این ترمیناتور خواهند افتاد. با انتخاب گزینه"Heuristic Analysis" در منوى "Settings" این ترمیناتور هوش مصنوعى فعال مى گردد. لازم به ذکر است در نسخه هاى مجانى و یا غیر مجاز (غیر رجیستر شده) این توانایى یا فعال نمى گردد و یا بسیار ضعیف عمل مى نماید.

ب) محافظ عنکبوتى نرم افزار "SpIDer Guarde" : این قسمت از برنامه هنگام بالا آمدن ویندوز در حافظه موقت کامپیوتر اجرا گردیده و ناظر تمام عملیات انجام شده در کامپیوتر به صورت مستمر خواهد بود. بدین ترتیب چنانچه از طریق پست الکترونیک و یا دریافت یک فایل آلوده از دیسکت یا یک "CD" ویروسى به داخل کامپیوتر راه یابد، ویروس فوق قبل از تخریب داده هاى کامپیوتر توسط این محافظ (که یک برنامه رزیدنت حافظه است) آشکار شده و از صدمه خوردن کامپیوتر جلوگیرى می نماید و این در حالى است که فعال نمودن اسکنر ذکر شده در قسمت "الف" بایستى بصورت دستى و توسط کاربر انجام گیرد. محافظ ذکر شده به نام محافظ عنکبوتى مشهور است که از تکنولوژى جدید و فوق العاده توانمند "Spider Netting" استفاده مىنماید. نصب این محافظ عنکبوتى (که با نصب "CD" نرم افزار بصورت خودکار روى ویندوز نصب می گردد) کاربر را هنگام کار با کامپیوتر آسوده خاطر می سازد و باعث می گردد کامپیوتر از گزند ویروس در امان نگاه داشته شود.

ج) گارد ایمیل عنکبوتی" SpIDer Mail " : هنگامى که از طریق برنامه "Outlook Express" نامه‌هاى الکترونیکى دریافت مى‌گردد این گارد فعال شده و کلیه نامه‌هاى دریافتى را قبل از قرار گرفتن در دیسک سخت مورد بررسى ویروسى قرار می دهد. این گارد پورت هاى 110 و یا 25 را نظارت نموده و باعث مى‌گردد ورود ویروس قبل از ذخیره در دیسک سخت حذف گردد. چنانچه نامه‌اى ویروسى باشد نامه مذکور برگشت خورده و به ارسال کننده نامه اطلاع داده مى‌شود: "دریافت کننده نامه ارسالى شما را بعلت وجود ویروس دریافت ننموده است". همچنین نامه دیگرى به صندوق پستى شما وارد می گردد و از ارسال نامه ویروسى به شما و برگشت آن به ارسال کننده نامه خبر می دهد. آدرس ایمیل ارسال کننده نامه براى هر گونه اقدام بعدى نیز در این نامه مشخص گردیده است.

د) برنامه کمکى روز آمد کننده : این برنامه وظیفه روز آمد کردن مخزن ویروس و به روز کردن آخرین نسخه نرم افزار را به عهده دارد. با انتخاب دگمه "Update " روى صفحه اسکنر نرم افزار دکتر وب، مخزن ویروس از طریق اینترنت با شناسه و کلمه عبور که هنگام خرید نرم افزار به کاربر داده می شود روزآمد مى‌گردد. در یک شبکه "LAN" مى‌توان برنامه روزآمد کننده را بگونه‌اى تنظیم نمود که تنها یک رایانه که اصطلاحاً رایانه مبداً نامیده مى‌شود از طریق اینترنت روزانه روزآمد گردد. و بقیه رایانه‌ ها در شبکه از روى این رایانه مبداً خود را روزآمد نمایند.

ھ) برنامه کمکى زمانبندى کننده، به کمک این برنامه جانبى می توان هم برنامه اسکنر را در زمانهاى بخصوصى فعال نمود و هم روز آمد کردن مخزن ویروس را از طریق اینترنت بصورت خودکار انجام داد.


قیمت: 21.84 یورو
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 13.4 مگابایت | لینک کمکی



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:4 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! 4.8.1169 Professional Edition:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی ساده، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و ...
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
  1- جستجو کننده ای جامع که بر روی پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4 کار می کند و قابلیت محافظت از تمام ایمیل کلاینت هایی را دارد که از این پروتکل ها استفاده می کنند
  2- پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند.
- قابلیت آپدیت خودکار و همیگشی آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با سیستم عامل به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آنها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- و ...


قیمت: 39.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 21 مگابایت | لینک کمکی



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:3 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

منبع: www.p30download.com


شرکت TrendMicro، تولید کنند نرم افزارهای امنیتی همه ساله با عرضه ی نسخه ی جدید نرم افزارهای امنیتی مطرح خود قصد دارد تا خود را همواره در جمع برترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی و مخصوصا آنتی ویروس نگاه داشته و طرفداران بی شمار آنتی ویروس مطرح خود یعنی PC-Cillin را از دست ندهد.
بسته ی امنیتی PC-Cillin Internet Security Pro 2008 با بهره گیری از آخرین فن آوری های نوین سال می تواند تمامی نیازهای امنیتی مرتبط با اینترنت و شبکه کاربران را رفع نموده و از سیستم های کاربران در برابر تمامی خطرات احتمالی ویروس ها، هکرها، ابزارهای مخرب شایع، مزاحمت ها و فریب های اینترنتی، حفره های خطرناک و ....محافظت کاملی به عمل آورد. ویژگی قدرتمند TrendSecure قابلیت منحصر به فرد نسخه ها ی جدید بسته ی امنیتی PC-Cillin است که شامل دسته ای از سرویس های آنلاین می باشد که امنیت و محافظت مضاعفی برای سیستم شما به ارمغان می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC-Cillin Internet Security Pro 2008 16.10:
- TrendSecure ™ additional security software and online services
قابلیت TrendSecure نرم افزار امکانات جدیدی به آن اضافه نموده که در نوع خود قابل توجه است
ویژگی Transaction Guard از حرفه های تجاری اینترنتی شما مانند کافی نت ها سایر مکان های این چنینی محافظت به عمل می آورد
ویژگی Remote File Lock از اطلاعات خصوصی و محرمانه ی سیستم شخصی یا لپ تاپ شما هنگامی که گم یا دزدیده شده محافظت به عمل می آورد تا ازدسترسی دیگران در امان باشد
ویژگی Trend Micro Mobile Security از گوشی های همراه شما در برابر ویروس ها و سایر خطارت محافظت به عمل می آورد
- Antivirus Security
نسخه ی جدید و 2008 از ویروس کش مطرح PC-Cillin که کار شناسایی و حذف جدیدترین ویروسها و خطراتی که از طریق دانلود های اینترنتی، گشت و گذار در وب، ایمیل های آلوده دیسک ها و حافظه های جانبی مختلف و ... وارد سیستم می شوند را به عهده دارد
به علاوه PC-Cillin AntiVirus 2008 قادر است تا با استفاده از سیستم Live Update خود از جدیدترین و تازه ترین خطرات اینترنتی و ویروس ها مطلع شده و دیتابیس خود را به روز نماید
- Spyware Protection
محافظت از آخرین مخرب ها و جاسوس ها و نرم افزارهای مضر اینترنتی دیگر ویژگی خوب این بسته ی امنیتی است. همانطور که می دانید امروزه آسیب های ناشی از این گونه نرم افزارهای مضر در حد ویروس ها و در پاره ای اوقات بیشتر از آنهاست
deep-hiding invader ها نام نوع جدیدی از مخرب ها هستند که PC-Cillin قادر به شناسایی و نابودی آنهاست
- Personal Firewall
دیوار آتش شرکت TrendMicro که از سیستم شما در برابر هکرها و حملات اینترنتی محافظت به عمل می آورد
- Fraud Defense
این قابلیت از سیستم شما در برابر کلاهبرداری های اینترنتی و سایتهای تقلبی محافظت کاملی به عمل می آورد
- Wireless Network Monitoring
تامین امنیت اتصال های بی سیم و شبکه های بی سیم، دیگر ویژگی خوب این نرم افزار است
- Home Network Control
در دست داشتن کنترل تنظیمات شبکه های خانگی به آسانی توسط این بخش طراحی شده در نرم افزار
- Vulnerability Assessment
انجام بررسی ها و اسکن های مختلف بر روی سیستم برای پیدا کردن نقاط ضعف و آسیب پذیر آن و تلاش برای رفع آنها
- Advanced Parental Controls
بخش کنترل والدین نرم افزار که به شما امکان مدیریت و کنترل فعالیت های اینترنتی فرزندانتان و همچنین اعمال فیلترینگ وب سایت های گوناگون و سایر مسائل امنیتی را می دهد


قیمت: 69.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 89 مگابایت | لینک کمکی



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:3 عصر روز جمعه 87 فروردین 30

نرم افزار قدرتمند امنیت اینترنتی و آنتی ویروس کسپراسکی Kaspersky Internet Security 7.0.0.125 جزء نرم افزارهایی است که حتما اگر استفاده کننده آن نباشید حداقل با نام آن آشنا هستید.این نرم افزار محصول شرکت Kaspersky Lab ، یک شرکت نرم افزاری روسی است که توانست در سال 2005 آنتی ویروس برتر سال شود.Kaspersky واقعا از نظر کاربران جزء بهترین هاست .

Kaspersky-Internet-Security-7.0.0.125+Kaspersky-antivirus-7.0.0.125 www.freedownload.ir

 

  • بخش Protection (حفاظت)

  • File Antivirus : این بخش برای محافظت از فایل های شما در قبال ویروس ها ، کرم ها و تروجان های جدید است که شامل 2 بخش Configure و Open report که به ترتیب برای تنظیمات بخش File Antivirus و گزارش از وضعیت جستجوی فایل ها است.

  • Mail Antivirus : این بخش برای محافظت از نرم افزارهای ارسال و دریافت ایمیل که در سیستم شما موجود است (مثل Outlook ی Thunbird) تعبیه شده است که شامل 2 بخش Configure و Open report که به ترتیب برای تنظیمات بخش Mail Antivirus و گزارش از وضعیت جستجوی ایمیل های دریافتی و ارسالی است.

  • Web Antivirus : این بخش جهت حفاظت از سیستم شما در هنگام کار با اینترنت است.این بخش توانایی بررسی اسکریپتهایی که در سیستم شما بارگزاری میشود را دارد.همچنین ترافیک دریافتی و ارسالی شما را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

  • ProActive Defence : بخش پدافند و یا استحکام فعال پیشرفته ، بخشی است که توانایی حفاظت از فعالیت نرم افزارهای مختلف ، بررسی صحت کار نرم افزارهای مختلف و بخش بررسی و حفاظت از رجیستری سیستم را دارد.

  • Firewall : و اما مهم ترین بخش نرم افزار امنیتی Kaspersky که جزء منحصر به فرد ترین مشخصه های این نرم افزار است بخش (دیواره آتش) یا فایروال آن است که شامل چند بخش مختلف جهت حفاظت و ایجاد دیوار امنیتی برای سیستم شما میشود ، است.بخشInstruction detection system که توانایی بررسی IP کامپیوترهای متصل شده به یک سیستم را دارد و میتواند یک کامپیوتری که قصد حمله به سیستم شما را دارد را شناسایی کند و آن را در لیست سیاه قرار دهد.بخش PopUp Blocking که توانایی جلوگیری از باز شده پنجره های تبلیغاتی مزاحم را دارد نیز در این قسمت قرار دارد.بخش Anti banner blocking که توانایی شناسایی سایتهای تبلیغاتی که در آن ها بنرهای فلش یا تصاویر متحرک مزاحم دارد برای شما در لیست سیاه قرار میدهد.بخش بسیار مهم View Current network activity که توانایی نمایش ترافیک ارسالی و دریافتی را به طور روزانه دارد.همچنین با کلیک بر روی کلمه View current network activity شما میتوانید Connection های سیستم خود را چک کنید و همچنین Port های باز سیستم خود را بررسی کنید.

  • Privacy control : بخش کنترل اختفا بخشی است که شامل 2 بخش Anti Phishing و Anti dialer است که برای محافظت از سیستم شما در برابر برنامه های ناخواسته Dialer که خود به خود باعث شماره گیری سیستم میشوند است و بخش Antiphishing برای محافظت از شما در برابر سایت های قلابی که سعی در دزدیدن اطلاعات شما میشوند است.

  • Anti Spam : این بخش توانایی حفاظت از سیستم شما در مقابل هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی را دارد.

  • Parental Control : بخش حفاظت والدین که برای بررسی عملکرد کودکان و محدود کردن دسترسی بچه ها به سایت های غیر اخلاقی برای پدر مادرها تهیه شده است.

  • بخش Scan (پویش و بررسی)

  • Critial Areas : این بخش جهت جستجوی محل های فوق العاده حساس سیستم که اکثرا محل تجمع ویروس ها و کرمها در هسته سیستم است تهیه شده است.این بخش توانایی جستجوی Memory (حافظه) سیستم ، توانایی جستجوی startup سیستم ، جستجوی سکتور آغازین دیسک که در بعضی مواقع محل مخفی شدن بعضی ویروس ها است ، شاخه C:\windows و شاخه C:\winodws\system32 که شاخه های اصلی سیستم عامل هستند.

  • My Computer : این بخش توانایی جستجوی کامل کامپیوتر شما را دارد.

  • Startup s : توانایی جستجوی اجزای startup سیستم را دارد.

  • rootkit Scan : این بخش به طور کامل سیستم را جستجو میکند.

  • بخش Update (به روز رسانی)

  • update databases : این بخش برای به روز رسانی پایگاه داده اطلاعات مرکزی سیستم نرم افزار است.

freedownload دانلوددانلود Kaspersky Internet security 7.0.0.125 (حجم فایل :23.2 مگابایت - مناسب برای کاربرانی که از اینترنت به طور مداوم استفاده میکنند - این نسخه دارای فایروال و امنیت اینترنتی بیشتری است )
freedownload دانلوددانلود Kaspersky Antivirus 7.0.0.125 (حجم فایل : 22 مگابایت - این نسخه فقط شامل آنتی ویروس است و مناسب برای کلاینت هایی است که زیاد از اینترنت استفاده نمیکنند)
passwordرمز عبور فایل ها : www.fdl.ir

 

 



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 7:35 عصر روز شنبه 87 فروردین 17