سفارش تبلیغ
صبا ویژن




Kaspersky Internet Security 7.0.0.125 - Kaspersky Antivirus 7.0. - دانلود نرم افزار و بازی

نرم افزار قدرتمند امنیت اینترنتی و آنتی ویروس کسپراسکی Kaspersky Internet Security 7.0.0.125 جزء نرم افزارهایی است که حتما اگر استفاده کننده آن نباشید حداقل با نام آن آشنا هستید.این نرم افزار محصول شرکت Kaspersky Lab ، یک شرکت نرم افزاری روسی است که توانست در سال 2005 آنتی ویروس برتر سال شود.Kaspersky واقعا از نظر کاربران جزء بهترین هاست .

Kaspersky-Internet-Security-7.0.0.125+Kaspersky-antivirus-7.0.0.125 www.freedownload.ir

 

  • بخش Protection (حفاظت)

  • File Antivirus : این بخش برای محافظت از فایل های شما در قبال ویروس ها ، کرم ها و تروجان های جدید است که شامل 2 بخش Configure و Open report که به ترتیب برای تنظیمات بخش File Antivirus و گزارش از وضعیت جستجوی فایل ها است.

  • Mail Antivirus : این بخش برای محافظت از نرم افزارهای ارسال و دریافت ایمیل که در سیستم شما موجود است (مثل Outlook ی Thunbird) تعبیه شده است که شامل 2 بخش Configure و Open report که به ترتیب برای تنظیمات بخش Mail Antivirus و گزارش از وضعیت جستجوی ایمیل های دریافتی و ارسالی است.

  • Web Antivirus : این بخش جهت حفاظت از سیستم شما در هنگام کار با اینترنت است.این بخش توانایی بررسی اسکریپتهایی که در سیستم شما بارگزاری میشود را دارد.همچنین ترافیک دریافتی و ارسالی شما را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

  • ProActive Defence : بخش پدافند و یا استحکام فعال پیشرفته ، بخشی است که توانایی حفاظت از فعالیت نرم افزارهای مختلف ، بررسی صحت کار نرم افزارهای مختلف و بخش بررسی و حفاظت از رجیستری سیستم را دارد.

  • Firewall : و اما مهم ترین بخش نرم افزار امنیتی Kaspersky که جزء منحصر به فرد ترین مشخصه های این نرم افزار است بخش (دیواره آتش) یا فایروال آن است که شامل چند بخش مختلف جهت حفاظت و ایجاد دیوار امنیتی برای سیستم شما میشود ، است.بخشInstruction detection system که توانایی بررسی IP کامپیوترهای متصل شده به یک سیستم را دارد و میتواند یک کامپیوتری که قصد حمله به سیستم شما را دارد را شناسایی کند و آن را در لیست سیاه قرار دهد.بخش PopUp Blocking که توانایی جلوگیری از باز شده پنجره های تبلیغاتی مزاحم را دارد نیز در این قسمت قرار دارد.بخش Anti banner blocking که توانایی شناسایی سایتهای تبلیغاتی که در آن ها بنرهای فلش یا تصاویر متحرک مزاحم دارد برای شما در لیست سیاه قرار میدهد.بخش بسیار مهم View Current network activity که توانایی نمایش ترافیک ارسالی و دریافتی را به طور روزانه دارد.همچنین با کلیک بر روی کلمه View current network activity شما میتوانید Connection های سیستم خود را چک کنید و همچنین Port های باز سیستم خود را بررسی کنید.

  • Privacy control : بخش کنترل اختفا بخشی است که شامل 2 بخش Anti Phishing و Anti dialer است که برای محافظت از سیستم شما در برابر برنامه های ناخواسته Dialer که خود به خود باعث شماره گیری سیستم میشوند است و بخش Antiphishing برای محافظت از شما در برابر سایت های قلابی که سعی در دزدیدن اطلاعات شما میشوند است.

  • Anti Spam : این بخش توانایی حفاظت از سیستم شما در مقابل هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی را دارد.

  • Parental Control : بخش حفاظت والدین که برای بررسی عملکرد کودکان و محدود کردن دسترسی بچه ها به سایت های غیر اخلاقی برای پدر مادرها تهیه شده است.

  • بخش Scan (پویش و بررسی)

  • Critial Areas : این بخش جهت جستجوی محل های فوق العاده حساس سیستم که اکثرا محل تجمع ویروس ها و کرمها در هسته سیستم است تهیه شده است.این بخش توانایی جستجوی Memory (حافظه) سیستم ، توانایی جستجوی startup سیستم ، جستجوی سکتور آغازین دیسک که در بعضی مواقع محل مخفی شدن بعضی ویروس ها است ، شاخه C:\windows و شاخه C:\winodws\system32 که شاخه های اصلی سیستم عامل هستند.

  • My Computer : این بخش توانایی جستجوی کامل کامپیوتر شما را دارد.

  • Startup s : توانایی جستجوی اجزای startup سیستم را دارد.

  • rootkit Scan : این بخش به طور کامل سیستم را جستجو میکند.

  • بخش Update (به روز رسانی)

  • update databases : این بخش برای به روز رسانی پایگاه داده اطلاعات مرکزی سیستم نرم افزار است.

freedownload دانلوددانلود Kaspersky Internet security 7.0.0.125 (حجم فایل :23.2 مگابایت - مناسب برای کاربرانی که از اینترنت به طور مداوم استفاده میکنند - این نسخه دارای فایروال و امنیت اینترنتی بیشتری است )
freedownload دانلوددانلود Kaspersky Antivirus 7.0.0.125 (حجم فایل : 22 مگابایت - این نسخه فقط شامل آنتی ویروس است و مناسب برای کلاینت هایی است که زیاد از اینترنت استفاده نمیکنند)
passwordرمز عبور فایل ها : www.fdl.ir

 

 



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 7:35 عصر روز شنبه 87 فروردین 17