سفارش تبلیغ
صبا ویژن




Babylon Pro 5.0 + Oxford - دانلود نرم افزار و بازی


Babylon Pro
 « دیکشنری انگلیسی - فارسی بابیلون »
یکی از قدیمیترین و مشهورترین دیکشنریهای دنیا که زبان های متعددی را ساپورت میکند Babylon نام دارد ،بطوریکه که میتوان گفت نداشتن Babylon بر روی یک کامپیوتر مثل نداشتن موس در ویندوز میباشد..!
این دیکشری با حجمی بسیار اندک نسبت به دیگر دیکشنریها و بدون نیاز به سی دی زمان کار با آن به راحتی بر روی سیستم نصب گردیده و مورد استفاده قرار میگیرد.
ورِِژِن جدید این دیکشنری با قراردن دیکشنری آکسفورد 2004 در خود  دست همه رقبای خود را از پشت بسته بطوریکه که فقط با یک کلیک بر روی لغت مورد نظر میتوانید معنا لغت مورد نظر پی ببرید مترادف ها سه زمان فعل و اسم صفت و ... آن را نیز مشاهده نمایید،امکان بازگشت به 10 لغت قبلا مشاهده شده  همچنین امکان تلفظ کلیه  کلمات با صدای مرد یا زن از جمله امکانات این دیکشنری قدرتمند میباشد.
اما آن چه که این دیکشنری را پرطرفدلر نموده قابلیتی به نام Glossaries میباشد شما با استفاده از این قسمت وب سایت بابیلون میتوانید به راحتی دیکشنری بسازید..!
دراین قسمت شما میتوانید دیکشنری های تخصصی مثلا فقط در زمینه وب ،چت ،صنعت ،شبکه، انگلیسی به فارسی را دانلود کنید و به بابیلون خود اضافه نمایید.

امکان تبدیل پول کلیه کشور ها به هم ،تغییر واحد کلیه واحد های اندازه گیری به یکدیگر و همچنین امکان تعیین نمودن ساعت و اختلاف زمانی دو کشور من جمله قابلیت های دیگر این دیکشنری میباشد از همه مهمتر قابلییت به روز آوری رایگان و استفاده از سرج انجین ها مثل گوگل و ...از دیگر قابلیت های آن میباشد.


دانلود - 10 مگابایت

قابلیت تلفظ لغات:
اضافه کردن تلفظ با صدای مرد
اضافه کردن تلفظ با صدای زن

لغتنامه ها:
دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای لاتین
دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای فارسی
دیکشنری فارسی به انگلیسی
دیکشنری پیشرفته انگلیسی به فارسی با توضیحات اضافه و کلمات مشابه
دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات کامپیوتر
دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات صنعتی



نویسنده : نوید قدرتی » ساعت 3:59 عصر روز جمعه 87 فروردین 30